Saturday 16 June 2012

Post 13: Impian Menjadi Kenyataan

Hi,
Rajin pula nak tulis blog. huhu.. 
Saje nak bercerita tentang tajuk ari ni.. Alhamdulillah akhirnye impian menjadi kenyataan. Segala doa telah di makbulkan walaupun lambat tp hasil membawa kebaikkan. Apa yg di doakan nye.. hihi..
Saya berdoa agar dipermudahkan Phd saya, Alhamdulillah Tuhan mendengar doa saya. Jadi saya kene berusaha menggunakan jalan yg telah diberikan oleh Nya. "Aku bersyukur padamu, Ya Allah"

So ari ni bertemu dengan teman setia sy, Mr. Aiznu. Walaupun bayang duga yg ditempuhi sebelum berjumpe akhirnye dapat juga berjumpe. huhu..
Jadi hari ni Mr. Aiznu telah merealisasikan segala impian yg terpendam.. Thanks syg.
Dapat tengok wayang cite snow white, dapat mkn mcd breakfast & dapat mkn domino pizza. huhu patut la seminggu sebelum ni tersebut2 dalam hati nak benda2 ni.. sekali Tuhan makbulkan doa ku sampai pd nye :)
So Sweet... <143>

So ni je kot nak cerita n nak luahkan untuk hari ni..
(^_^)v

No comments:

Post a Comment