Thursday 12 January 2012

Post 2: Mengisi Masa Lapang

Blog sudah wat.. but still x update.. no idea nak karang apa.. 
Hmm dah alang2 menunggu my frends ni balik lab.. so tulis la blog apa yang telah dipelajari semalam ini..

Tadi jumpe sv dan hantar 2nd draf proposal for my GRA. so ada la kene comment, tetang mcm mana nk wat PS (problem statement), cmne nk comeout RQ (research question) ngan RO (research objective). then how to criticism then article as my LR (literature review). so now boleh la belajar sikit2 my research methodology.. ye la walaupun bz ngan keje GRA tp kene spend time with my PHD. sedar2 la sikit kene rajin2 jumpe sv after this.. progress tuk PHD x de lagi ni..

so ok la nak the end of this post today..
boleh la layan ni dlu hihi..



Hope i can improve untuk menjadi penulis blog yg setia (^_^)v

2 comments: